二两肉

二两肉

 
   

你永远不会像我,我永远不会像你,难道不是吗?

感觉超合适十五集宇植啊!!!


当找到一盏灯

When I find a light

我将得到光明

I will take that bright

这是最正确选择

It will always be so right

接着寻找更多

And I have this more

当我出现之时

When l am turning up

将它拆得支离破碎

I will break it down

你永远不会像我

You will never be like me

我永远不会像你

I will never be like you

难道不,你难道不是吗

You don't cha, you don't cha

从不寻觅从不闪耀

Never find,never shine

永远不会像我

Never like be mine

难道不,你难道不是吗

You dont cha, you dont cha

你不会填补

You will never fill

永远不会属于我

Never be my own

每日每夜前行

Every night and day l go

每时每刻拼搏

Every night and day I do

每日每夜表演

Every night and day I show

每时每刻奋斗

Every night and day I do

你玩你的游戏

You will play the game

我唱我的歌曲

I will make my rhymes

你又将我遗忘

You'll forget my name again

我不会再等待

But I will never waiting for

找到自己的路

I will find my way

你永远不会像我

You will never be like me

我永远不会像你

I will never be like you

不断尝试不断斩获

If I try I can, if I try I will

前行奋斗

GO an do

一起穿越所有阻碍

We can go trough all the walls together, don't cha?

一同建设我们的梦

We can build our dreams together, don't cha?

不要说什么伤害

Don't say what can really hurt you

你将是我心中第一位

And you will be on the top of my heart chart

刷宇植mv的时候被推的一首,听了简直卧槽卧槽卧槽卧槽卧槽了啊!啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊答应我一定要听好吗!!!!!!!!!这歌词真的绝了!

 
 
评论
 
 
热度(18)